چرا عكاسي در تبليغات و بازاريابي مهم است ؟

اينجا راجع به عكاسي مي نويسيم

چرا عكاسي در تبليغات و بازاريابي مهم است ؟

تبليغات و بازاريابي بخش مهمي از فروش محصولات و خدمات است . اين تنها در تجارت صادق نيست ، بلكه براي مقامات محلي ، موسسات خيريه و موسسات آموزشي نيز صادق است . Imagery مي‌توانند وظايف بسياري را از جلب توجه يك مشتري احتمالي ، تسهيل مفاهيم ، افزايش جذابيت يك محصول يا سرويس ، و يا فقط كشيدن يك ايده انجام دهند . اما اغلب بخشي از تبليغات تبليغاتي است كه تا به حال باقي مانده‌است ، اما عكس‌هاي قوي در تبليغات مي‌تواند تفاوت بين " خوب بودن " را بسيار موثر توصيف كند .

عكس‌ها نقش مهمي در تبليغات و بازاريابي دارند ، زيرا آن‌ها مي‌توانند داستاني را تعريف كنند . همانطور كه ضرب‌المثل قديمي چيني به درستي مي‌گويد : " يك تصوير ارزش ده هزار كلمه دارد " .به جاي ديدن آن به عنوان زه‌كشي در هزينه‌هاي كسب‌وكار ، شما بايد آن‌ها را به عنوان بازگشت به آن سرمايه‌گذاري ببينيد . استفاده از تصاوير بازاريابي با كيفيت بالا بايد براي تضمين رشد فروش مورد استفاده قرار گيرد . من نگران اين هستم كه تعداد كمي از كسب و كارها بر روي هزينه عكاسي براي يك كمپين بازاريابي تمركز مي‌كنند و مزاياي آن را فراموش مي‌كنند .

من موافق هستم كه عكاسي با كيفيت بالا به احتمال زياد بيش از تصاوير سهام يا عكس‌هاي كمك به خود هزينه خواهد داشت . اما اين يك مزيت بزرگ است اما سود كلي در برابر هزينه نسبتا ً بيشتر است . اين نااميدكننده است كه شركت‌ها با خوشحالي مقادير زيادي را صرف چاپ و توزيع مي‌كنند ، اما از آن دوري مي‌كنند . اين به اين معني است كه وجوه سرمايه‌گذاري شده در كمپين كلي توسط يك نتيجه نهايي ضعيف هدر رفته‌است .

 

پس چگونه از عكاسي در تبليغات و بازاريابي استفاده مي‌كنم ؟

استفاده خوب از عكاسي مي‌تواند يك مفهوم كلي تبليغاتي را با هم گره بزند . در حال حاضر عكاسي سهام جايگاهي در تبليغات و بازاريابي دارد , اما مي‌تواند فاقد اصالت محصول يا سرويس باشد . استفاده ضعيف از عكس‌ها و تصاوير مي‌تواند يك كمپين را ضعيف يا نابود كند زيرا تاثير واقعي ندارد . عكاسي مي‌تواند آن ضربه را به ارمغان بياورد . فقط به خاطر داشته باشيد كه ما پيام‌هاي بازاريابي را بمباران مي‌كنيم . در دهه ۱۹۷۰ ما در معرض آگهي‌هاي تبليغاتي قرار گرفتيم , در حالي كه امروز مي‌تواند به اندازه يك روز در روز باشد .

به دليل اين بمباران مداوم , مصرف كنندگان فقط مي‌توانند به بروشورها و مواد تبليغاتي براي چند ثانيه قبل از كنار گذاشتن آن و حركت دادن به قطعه بعدي توجه كنند . پس از آن , به صورت چاپي يا آنلاين باشد - در سطل آشغال قرار مي‌گيرد . اينجا است كه عكس‌هاي بزرگ مي‌توانند تفاوت واقعي ايجاد كنند و آن لحظات گران بها را براي " خواندن خوب " گسترش دهند .يك عكاس حرفه‌اي خوب تصاويري با كيفيت بالا توليد مي‌كند كه منحصر به فرد شما خواهد بود . آن‌ها منحصر به فرد خواهند بود زيرا تنها شما آن‌ها را خواهيد داشت .

اما مهم‌تر اينكه , آن‌ها عكس‌هاي شما و كسب‌وكار شما خواهند بود . خوب انجام شد , آن‌ها به محصولات و خدمات شما كمك خواهند كرد كه از رقيب تان دور بمانند . آن‌ها مي‌توانند متناسب با برند شما باشند , كه به هدف قرار دادن مشتريان مناسب كمك مي‌كند .

رساندن پيام تان به طور موثر

به جاي استخدام " يك عكاس حرفه‌اي " , هميشه با يك عكاس كه تجربياتي در عكاسي تبليغاتي دارد , موثرتر است . محصول بايد خاموش بماند و در پس‌زمينه ناپديد نشود . لازم است از ديگر تبليغات در اين زمينه جلوگيري شود . يك عكس خوب توجه بيننده را جلب كرده و بر روي فرآيندهاي آن‌ها تاثير مي‌گذارد . دريافت پيغام تعبيه‌شده در يك عكس كسي را با چشم واقعي براي محصول و فرصت‌هاي آن مي‌گيرد .هنگام برنامه‌ريزي فعاليت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي شما بايد هميشه به يك عنصر در بودجه بازاريابي خود براي پوشش دادن عكاسي اجازه دهيد .

پرداخت يك عكاس حرفه‌اي حس تجاري خوبي دارد .اگر شما يك عكاس را براي عكاسي عكس استخدام كنيد , تصاوير اصلي خواهيد داشت تا زماني كه مي‌خواهيد استفاده كنيد . اما فراموش نكنيد كه با عكاس توافق كنيد . آيا آن‌ها به شما استفاده نامحدود از تصاوير مي‌دهند , فقط براي يك پروژه هستند , آيا هر بار كه از عكس‌ها استفاده مي‌كنيد به آن‌ها دست‌مزد مي‌دهيد . بسياري از عكاسان كپي‌رايت تصاوير را حفظ مي‌كنند , حتي اگر بتوانيد منحصرا ً از آن‌ها استفاده كنيد .

اين يعني اينكه شما مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد , اما نمي‌توانيد آن‌ها را مجدداً به فروش برسانيد .انواع مختلف عكاسي تبليغاتي به مهارت‌هاي متفاوتي نياز دارند . عكاسي غذايي تنها يك مورد ساده از گذاشتن مقداري غذا در بشقاب و گرفتن عكس نيست . براي ساختن آن , بايد در مطلوب‌ترين وضعيت خود نشان داده شود , كه ممكن است نيازمند استفاده از موادي باشد كه يك ظاهر محصولات دارند . اين مي‌تواند از تكه‌هاي كوكتل , روغن خوراكي و ديگر ترفندهاي تجاري استفاده كند . عكاسان مد به مهارت‌هاي ديگري نياز دارند تا يك عكس فعال , جذاب و مطلوب داشته باشند .

 

كلمات نهايي در مورد استفاده از عكاسي در تبليغات و بازاريابي

مديريت يك كمپين موثر تبليغاتي يا بازاريابي مي‌تواند كار دلهره‌آور باشد . اما با عكاسي خوب و يك پيام روشن مي‌توانيد توجه مشتريان را جلب كنيد . اين كار به آن‌ها كمك مي‌كند تا گام بعدي را به سمت خريد محصولات يا خدمات بردارند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.